info@arsamtech.com
تهران بلوار کشاورز خیابان وصال شیرازی نبش کوچه ندوشن پلاک66 طبقه دوم

دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوا

ما هم اکنون در دورانی زندگی می کنیم که اینترنت در نشر اطلاعات و ارتباطات حرف اول را می زند و تولید محتوا مهمترین بخش فعالیت اینترنتی هر کسب‌ و کاری را تشکیل می‌دهد. امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوا با کیفیت باعث می شود که رتبه وب سایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. اگر شما به طور مرتب تولید محتوا کنید، موتورهای جستجوگر بیشتر شما را نمایش می‌دهند و در نتیجه کاربران شما افزایش می‌یابند. زمانی که مطالب شما مفید باشد، اعتماد این کاربران جلب خواهد شد و با خیال آسوده تبدیل به مشتری شما می‌شوند.

 

تولید محتوا برای هر وب سایت یک امر حیاتی محسوب می شود و اگر می خواهید همواره در صدر موتورهای جستجو باشید باید سایت خود را از نظر محتوایی بروز نگه دارید. فرآیند تولید محتوا شامل مراحل بسیار زیادی مانند تحقیق و پژوهش، بررسی بازار، تعیین جذابیت موضوع و مسائل بیشمار دیگری میشود. هر سایت بسته به موضوع خود محتوای خاصی را می طلبد و به همین منظور باید در ایجاد محتوا برای یک سایت بسیار دقت کرد.
آرسام تک به عنوان متخصص در امر تولید محتوا با ارائه خدمات با کیفیت در وب سایت و شبکه های اجتماعی شما محتوای متنی و چند رسانه‌ای تولید می کند که هم برای کاربر و هم برای جستجو بهینه باشد، سرویس تولید محتوا ما با استفاده از نویسندگان مسلط به زبان انگلیسی، نگارش فارسی و اصول سئو به سادگی محتوایی با کیفیت و منحصر به فرد را در دفعات موردنظر شما تولید می‌کند.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول یا پروداکت می باشد. عکاسی صنعتی تفاوت بسیاری با عکاسی مدلینگ یا عکاسی خبری دارد زیرا ما با یک جسم بی جان سرو کار داریم و تنها و تنها نور و هنر عکاس. در بسیاری از تبلیغات مانند پوستر، کاتالوگ و بیلبوردها به عکسهای مناسب و با کیفیت نیاز داریم.
عکاسی صنعتی علاوه بر اینکه باید ویژگی های عکاسی تبلیغاتی را داشته باشد باید بتواند بیننده را به شوق برساند. در این رشته از عکاسی، صنعت و کارخانه و ماشین ها و فرآورده های صنعتی موضوع عکاسی صنعتی است. هدف از عکاسی صنعتی استفاده آن از محصول است. به بیان ساده‌تر عکس تبلیغاتی می‌بایست بیننده را به خرید کالا ترغیب کند
عکاسی صنعتی به صنعتگران و صاحبان مشاغل کمک می کند خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنند. تصاویر گرفته شده از آنها می تواند در کاتالوگ ، وب سایت ، پوستر، شبکه های اجتماعی ، بیلبورد و تیزرهای تبلیغاتی استفاده شود.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه دیگر همانند بیست یا سی سال قبل نیست که شما برای معرفی برند خود تنها به تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، بنرهای تبلیغاتی کنار جاده ها و یا پخش تراکت های تبلیغاتی اکتفا کنید. با گسترش اینترنت و حضور پر شور کاربران علاقه مند به دنیای مجازی، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در فضای اینترنتی فراهم شده است به طوری که امروزه تقریبا نمیتوان شخصی را پیدا کرد که حتی در یک شبکه اجتماعی فعالیت نداشته باشد.
بازاریابی شبکه های اجتماعی در‌ زمینه‌ کسب‌و‌کارها، روشی قدرتمند برای رسیدن به مخاطبان و مشتریان محسوب می‌شود و میتواند فرصت بزرگی را در اختیار شما قرار دهد زیرا ارتباط در رسانه های اجتماعی به صورت سنتی و یک طرفه نیست بلکه یک ارتباط دو طرفه بین شما و مخاطبان شکل می گیرد و این امر می تواند نقطه قوتی در بازاریابی باشد.
با بازاریابی مناسب و مدیریت صحیح صفحات اجتماعی بازدید سایت شما افزایش می‎یابد که این امر منجر به جذب حجم زیادی از مخاطبان به وب سایت شما شده و به فروش محصولات و خدمات شما کمک خواهد کرد.

طراحی ست اداری

به مجموعه اقلام از قبیل سربرگ ، یادداشت ، پاکت نامه، فولدر ، فاکتور ، لیبل و فرم ها ست اداری یا اوراق اداری می گویند. طراحی ست اداری را به نام اوراق اداری نیز می شناسند. ست اداری یا اوراق اداری یکی از مشخصه های ارزش یک سازمان، شرکت و برند می باشد. طراحی ست اداری خلاقانه و منحصر به فرد یکی از عناصر برند سازی و ارتقاء سطح یک مجموعه است. همانطور که گفته شد ست اداری مشخصه ارزش و اعتبار شما است و باید به گونه ای طراحی شود که بتواند به درستی ارزش شغل شما را بالا ببرد و در رشد آن تاثیر مثبتی بگذارد.
نکته پر اهمیت در طراحی ست اوراق اداری، ضرورت هماهنگی بصری در تمامی محصولات آن است. کارشناسان آرسام تک آماده ارائه خدمات طراحی و چاپ ست اداری بصورت خلاقانه ، زیبا ، هماهنگ و منحصر به فرد با رعایت اصول طراحی برای چاپ و با تضمین کسب رضایت به مشتریان گرامی میباشد.

طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی و چاپ بروشور بیان گر کسب و کار شما است و از این جهت حائز اهمیت است که هر صنفی میتواند کالا یا خدمات خود را به گونه ای حرفه ای  و متفاوت در نگاه مخاطبان به تصویر بکشد. طراحی بروشور و کاتالوگ یکی از ظریف ترین طراحی ها می باشد و خاص و منحصر به فرد بودن طرح ،  نقش مهمی در جلب نگاه مشتریان گرامی دارد.

در طراحی کاتالوگ و بروشور علاوه بر خاص بودن ایده طرح ، باید به سایر نکات کلیدی نیز توجه کرد، از جمله : جذابیت و خلاقیت طرح، محتوای موثر، هویت سازی، خلق پیام. بنابراین فروش قوی یک محصول به چگونگی طراحی گرافیکی کاتالوگ آن بستگی دارد تا بین صدها رقیب خود متفاوت و خاص باشید.

طراحی کاتالوگ تاثیر گذار و گویا از مولفه هایی است که می تواند احتمال انتخاب شما توسط مشتری را افزایش می دهد. به کار گیری ایده های خلاقانه، توجه به ساختار هویت بصری، تصاویر و عکاسی حرفه ای و استفاده مناسب از امکاناتِ به روز چاپ در طراحی کاتالوگ باعث می شود تا کاتالوگ شما بیشترین تاثیر را در جلب مشتریان جدید داشته باشد. آرسام تک با ارائه خدمات ویژه در زمینه طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور (تک برگ، لتی و دفترچه ای) آماده خدمات رسانی به شرکتها، موسسات و سازمانها می باشد.

برای مشاوره در خصوص طراحی کاتالوگ و بروشور با ما تماس بگیرید.

طراحی بسته بندی

همه ما اهمیت ظاهر بسته بندی محصولات را میدانیم. . یکی از راه‌های بازاریابی مجموعه های تجاری، به اشتراک گذاشتن طراحی جعبه‌ها و نحوه بسته‌ بندی کالاهایشان در رسانه ها است. طراحی بسته بندی و جعبه خلاقانه برای کسب موفقیت در میان رقبا و شناخت محصولات شرکت از محصولات بازار از اولین نیازهای هر کمپانی برای موفقیت است.
طراحی بسته بندی خوب شامل طراحی است که از محصول شما در طی حمل و نقل، انبار داری ، قفسه مغازه و در منزل مشتریان مراقبت کند. تا زمانی که توزیع محصول را در زمان و محل مناسب ارائه کند. یک طراحی مناسب بسته بندی محصول میتواند بسیار موثرتر از سایر روش های گران قیمت تبلیغ مانند تلویزیون یا سایر روش های چاپی باشد.
انتخاب رنگ از ارکان طراحی بسته بندی است. هر جنس و کالا، رنگ خاص خود را می طلبد و طراح می بایست با دانش و اطلاع کافی دست به انتخاب رنگ بزند. طراح بسته بندى باید با توجه به توان اقتصادى مصرف کنندگان، بسته بندى را طراحى کند. براى مثال براى خانواده هاى کم درآمد که وجه اقتصادى مهم است.
از جمله توانایی های آرسام تک، چاپ، طراحی و بسته بندی محصولات شامل : بسته بندی مواد غذایی ، بهداشتی و دارویی ، پوشاک و البسه ، رستوران و فست فود ، شیرینی و شکلات و موارد خاص و خلاقانه و انواع محصولات تبلیغاتی و صنعتی است.
طراحی بسته بندی زیبا و بی نقص محصولات بی شک یکی از عوامل ترغیب کننده مشتری برای خرید است. آرسام تک با استفاده از خلاقیت متخصصان خود اقدام به طراحی بسته بندی محصولات مختلف می نماید.

طراحی آگهی تبلیغاتی

طراحی آگهی تبلیغاتی در روزنامه‌ها و مجلات معتبر از راهکارهای مناسب برای تبلیغات محصولات و خدمات شرکت است. یکی از اهداف آرسام تک در طراحی آگهی تبلیغاتی استفاده از روشهای نوین، ایده پردازی، تصویر سازی، عکاسی حرفه ای و ساخت یک سناریو برای طراحی یک آگهی جذاب و تاثیر گذار است.

طراحی پوستر تبلیغاتی

پوسترها دارای کاربردهای متفاوت تجاری و فرهنگی می‌باشند. تیم طراحی آرسام تک به طراحی پوستر نگاه ویژه ای دارد. خدمات ما شامل طراحی پوستر تبلیغاتی، طراحی پوسترهای علمی و طراحی پوستر همایش می باشد. پوسترها معمولا با توجه به موضوع کنفرانس، همایش یا رویداد شما طراحی می شوند و سعی می شود تا تصویری گویا ، مفهومی و صریح به همگان نشان داده شود