طراحی سایت کارآمد

چگونه یک سایت تاثیرگذار داشته باشیم

  1. صفحه نخست
  2. وبلاگ
  3. چگونه یک سایت تاثیرگذار داشته باشیم

زمانی که شما یک سایت را طراحی می نمایید بنا به کسب و کارتان، بایدها را رعایت کرده تا مشتریان را درمسیر درستی هدایت نمایید و بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید و این خود راهیست برای اینکه یک سایت تاثیرگذار داشته باشیم .

 

ناوبری صفحه اصلی وب سایت

ناوبری صفحه اصلی سایت از دیگر صفحات وب سایت با ارزش تر و مهم تر می باشد . از این رو هر چه ناوبری صفحه اصلی وب سایت تان بیشتر باشد در جذب کاربران نیز موفق تر خواهید بود . هر چه وب سایت شما گسترده و بزرگ نیز باشد می بایست از ناوبری خوبی بروخوردار باشد تا کاربر به راحتی بتواند اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورد .

 

دسترسی سریع کاربران

کاربران زمانی که وارد سایت می شوند نباید سردرگم شود و برای پیدا کردن موارد مورد نیاز خود زمان زیادی را صرف کند.چیزهای مهم را به صورت باز در اختیار آنان قرار دهید.اگر حجم مطالبتان بسیار باشد می توانید از چند منو مختلف و بخش بندی مطالب سایت را گسترش دهید.راه دیگر برای بهبود و مسیر یابی سایت قرار دادن نقشه سایت برای کاربران است که بتوانند براحتی صفحه مورد نظر خود را پیدا نمایند و نیز می توانید موتور جستجویی قرار دهید.

 

تغییر رنگ لینک ها در هنگام کلیک خوردن

لینک مهم ترین عامل در ارتباط بین صفحات هستند و از این رو باید قابل فهم و استفاده طراحی شود. وقتی کاربری روی لینکی کلیک می کند و رنگ آن تغییر نکند، ممکن است بازدوباره بر روی همان کلیک کند و این یک تجربه ناخوشایندی را برای او ایجاد خواهد کرد.

 

پس از طراحی سایت همه لینک ها را دوبار چک کنید

اگر کاربران در سایت شما بر روی یک لینک کلیک نمایند و با خطای ۴۰۴ مواجه شوند، به آسانی از سایت شما دلسرد خواهند شد. وقتی که بازدیدکنندگان به دنبال مطلبی می گردند، انتظار دارند که هر لینک، آنها را به مقصدی که می گوید، هدایت کند، نه اینکه با خطای ۴۰۴ مواجه شوند و یا به جایی که انتظار نداشتند هدایت شوند.

 

رنگ بندی صحیح را استفاده کنید

شناخت احساسات خوانندگان سایت، به شما کمک می کند که رنگ بندی صحیح استفاده کنید. رنگ ها باید به درستی با هم ترکیب شده باشند و نباید در تضاد با یکدیگر باشند. به طور مثال یک وب سایت پزشکی با طرح رنگ روشن و باز تر زیباتر است.

تماس

با ما در تماس باشید