طراحی سایت عامل موفقیت کسب و کار

طراحی سایت عامل موفقیت کسب و کار – بخش دوم

  1. صفحه نخست
  2. وبلاگ
  3. طراحی سایت عامل موفقیت کسب و کار – بخش دوم

در بخش دوم این مقاله قصد داریم به ادامه توضیحات در خصوص طراحی وب سایت حرفه ای  بپردازیم.

 

اهمیت محتوا

محتوای وب سایت مهم ترین ابزار شما برای بهبود فروش است، بارها اتفاق افتاده که به یک وب سایت مراجعه کنیم و به دلیل پیدا نکردن مطالب مورد نظر از آن خارج شویم.

برای طراحی یک وب سایت، بهتر است محتوای آن در دسترس باشد زیرا در نبود محتوای مشخص، طراحی وب سایت کاری بسیار مشکل خواهد شد. البته آماده سازی محتوا برای صفحه وب سایتی که هنوز وجود ندارد نیز ممکن نیست. برای حل این مشکل باید در دو فرآیند محتوا و طراحی باهم پیش بروند.

 

وب سایت ریسپانسیو

همیشه خود را با واقعیت های موجود تطبیق دهید. آمارها نشان می دهند که بخش قابل توجهی از ترافیک وب سایت ها در سالیان اخیر از دستگاه های تلفن همراه بوده است و کاملا واضح است که این آمار در آینده نیز به سود تلفن های همراه خواهد بود.

اگر شما صاحب وب سایتی باشید که بر روی تلفن های همراه کارایی لازم را نداشته باشد، به احتمال زیاد فرصت های بسیاری را از دست خواهید داد و رشد کسب و کار شما کند خواهد شد.

به همین علت طراحی سایت های واکنش گرا یا ریسپانسیو برای کسب و کار شما بسیار سودمندتر خواهد بود، این وب سایت ها برای نمایش در هر صفحه ای سازگار می شوند و برای خواندن مطالب نیازی به تغییر حالات نمایش نیست. البته قیمت طراحی سایت رسپانسیو بالاتر از وب سایتی است که برای دسکتاپ طراحی می شود.

 

استفاده از عناصر الهام بخش

عناصر طراحی الهام‌ بخش می توانند  بیش ترین تاثیر را بر مخاطبان و تصویرسازی آنها از وب سایت شما داشته باشند. این طراحی، ایده‌ داشتن ابزارهای تصویری و جذاب با کیفیت بالا را تقویت می‌کند تا داستان برند شما را تشریح کنند تا کاربران برای جستجو عمیق‌تر در وب سایت جذب شوند.

 

طراحی مجدد یک وب سایت با پیچیدگی ها و دشواری های بسیاری همراه است اما برنامه ریزی دقیق و منعطف، بهترین شانس شما برای موفقیت است.

تماس

با ما در تماس باشید