طراحی فروشگاه اینترنتی

ضرورت داشتن فروشگاه اینترنتی در کسب و کار

  1. صفحه نخست
  2. وبلاگ
  3. ضرورت داشتن فروشگاه اینترنتی در کسب و کار

طراحی فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی دارد و تمامی نیازهای شما را برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدماتتان فراهم میسازد. فروشگاه‌ اینترنتی یا همان فروشگاه آنلاین، کانالی برای فروش آنلاین محصولات و خدمات است که با روش زندگی افراد پرمشغله امروزی تطابق کامل دارد. کافیست اجناس و محصولات خود را به همراه تصاویر و توضیحات مربوط به آنها روی سایت قرار داده و قیمت های آنها را بروز رسانی نمایید.

اهمیتی ندارد که چه محصولی را در فروشگاه اینترنتی بفروشید، از کالای دیجیتال و الکترونیکی گرفته تا محصولات آرایشی، لباس، کیف و کفش تا حتی محصولات مجازی مثل فایل های تصویری، کتاب و مقاله و یا خدماتی مثل تایپ و ترجمه، به طور کلی محصول و یا خدمات شما هر چه باشد می توانید آن را از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید.

مشتریان شما می توانند با مشاهده نیازمندی های خود محصول شما را مشاهده نموده و سپس کالای خود را خریداری کنند. در نتیجه طراحی سایت می تواند کمک بسیار زیادی به کسب و کارها در افزایش فروش نماید.

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی
هر نوع کسب و کاری در زمینه فروش کالاهای مختلف میتواند با صرف هزینه ای مناسب و طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر ارتقای کسب و کار خود، به سطح بالاتری از درآمد برسد. امروزه به دلیل هزینه های رفت و آمد و زمان زیادی که در خرید حضوری صرف می شود، افراد به سراغ وب سایت های فروشگاهی رفته و پس از سرچ و بررسی محصولات مورد نظر خود، به خرید اینترنتی کالا می پردازند.
اگر شما صاحب کسب و کار باشید، می تونید از این فرصت استفاده نموده و از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. ضمنا درصورتیکه وب سایت شما پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد ضمن ارائه محصولات باکیفیت و ضمانت های لازم به مشتریان اینترنتی در خصوص تعویض و یا پس گرفتن محصولات در صورت عدم رضایت، می توانید نظر مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه اینترنتی خود جلب نمایید.

تقسیم بندی فروشگاه های اینترنتی از نظر نوع محصولات:
فروشگاه های کالای فیزیکی یا Tangible shop

در این نوع فروشگاه ها محصولات فیزیکی یا قابل لمس از قبیل گوشی موبایل و لپ تاپ، پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، اسباب بازی، لوازم آشپزخانه و غیره به فروش می رسد؛ روال کار این فروشگاه ها بدین صورت است که کاربران پس از مشاهده و بررسی کالا و اطمینان از آنها، سفارش کالا و خرید آن را انجام میدهند، سپس کالا برای خریدار ارسال می شود.

فروشگاه های کالای دیجیتال یا Digital shop

در این نوع فروشگاه ها فقط کالای دیجیتال از قبیل محصولات مجازی و یا محصولات دانلودی از جمله عکسها و تصاویر، ویدیو، نرم افزار و فایل PDF به فروش می رسد. روال کار این فروشگاه ها بدین صورت است کاربر محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه میکند پس از پرداخت هزینه می تواند نسبت به تهیه و دانلود فایل های خود اقدام نماید. پس می توانید از طریق طراحی سایت فروشگاهی به فروش کالاهای دیجیتال خود اقدام نمایید.

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی برای مشتریان:

  • صرفه جویی در زمان
  • مقایسه قیمت ها
  • دسترسی ۲۴ ساعته
  • جستجوی آسان کالا
  • پرداخت اینترنتی
  • حل مشکل حمل و نقل
  • کاهش هزینه های جانبی وسود آوری بیشتر

تماس

با ما در تماس باشید