چگونه از بی ارزش شدن وب سایت جلوگیری کنیم؟

چگونه از بی ارزش شدن وب سایت جلوگیری کنیم؟

  1. صفحه نخست
  2. وبلاگ
  3. چگونه از بی ارزش شدن وب سایت جلوگیری کنیم؟

ممکن است داشتن یک وب سایت مفید و باکارآیی مناسب برای شما مهمترین دغدغه باشد. احتمالا وب سایت های زیادی را دیده اید که هزینه و زمان زیادی صرف طراحی و ایجاد آن شده است اما نتایج قابل قبولی را کسب نکرده اند.

آرسام تک، در این مقاله به بررسی دلایل عدم جذابیت و کارایی یک وب سایت میپردازد.

 

اطلاعات کم یا اطلاعات زیاد

تبدیل شدن به یک سایت محبوب برای کاربران نه تنها کار دشواری نیست بلکه می توانید با رعایت قوانین کلی و صحیح، سایت خود را بسیار محبوب سازید. اگر افراد اطلاعات زیادی درباره محصولات و خدمات شما در سایت تان دست یابند، ممکن است دیگر انگیزه ای برای برقراری تماس با شما و دریافت اطلاعات بیشتر نداشته باشند. عکس این مورد نیز ممکن است. باید توجه داشته باشید که با چند کلمه نمی توانید آنچه کاربران نیاز دارند به آنها انتقال دهید. به همین دلیل در طراحی سایت باید تلاش کنید که اعتماد کاربران را با توضیحات کافی و مناسب جلب کنید و این توضیحات نه زیاد و نه کم باشد.

 

سایت های بی نظم و ترتیب

اگر محتوای سایت را به‌ صورت نامرتب و تصادفی وارد کنید، ظاهر سایت را شلوغ و درهم‌ ریخته می‌کنید.  بی نظمی سایت صرفاً به شلوغ بودن آن نیست و برخی اوقات با توجه به طراحی سایت غیر حرفه ای و عدم تطابق رنگها و فونت های به کار برده شده در طراحی وب سایت ممکن است شلوغی و بی نظمی را القا کند.

 

اهمیت حضور در بالای لیست موتورهای جستجو

حضور در بالای لیست رتبه بندی موتورهای جستجو، برای همه‌ی کسانی که در فضای وب فعالیت می‌کنند، اهمیت دارد. برای ایجاد یک کسب و کار موفق باید سعی کنید که دیده شوید و اگر در صفحه اول قرار ندارید به زودی وب سایت شما به خواب عمیقی خواهد رفت زیراغلب کاربران با جستجوی کلمه کلیدی خاص، وب سایت های صفحه اول گوگل را چک می کنند.

تماس

با ما در تماس باشید