طراحی وب سایت چگونه بر رتبه بندی در موتورهای جستجو تاثیرگذار است؟

  1. صفحه نخست
  2. وبلاگ
  3. طراحی وب سایت چگونه بر رتبه بندی در موتورهای جستجو تاثیرگذار است؟

همواره بسیاری از این نکته غافل می مانند که طراحی وب سایت بر رتبه بندی آن در موتورهای جستجو تاثیرگذار است. اگر طراحی یک وب سایت قوی نباشد، همیشه در رتبه های پایین قرار خواهد گرفت و ترافیک اندکی خواهد داشت.

 

آرسام تک قصد دارد در این مقاله به بعضی از عوامل تاثیر گذار در رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجو بپردازد:

 

سرعت بارگذاری صفحه:

کاربران بالقوه سایت از اینکه برای بارگذاری صفحات سایت انتظار بکشند، ناراضی می شوند. سرعت یکی از مهمترین فاکتورها در موفقیت یک وب سایت است، زیرا وقتی که بازدیدکنندگان وارد سایت می شوند اولین چیزی که حس می کنند همان سرعت سایت است. به همین علت موتورهای جستجو وب سایت های کند را در رتبه های پایین تر قرار می دهند و وب سایت های سریع تر را به رتبه های بالاتر می فرستند.

 

ناوبری:

ناوبری یکی از مهمترین جنبه های هر برنامه یا رابط است، در طراحی یک وب سایت باید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان به راحتی اطلاعات لازم را پیدا می کنند. ناوبری یا مسیریابی در یک وب سایت با عوامل مختلفی ارتباط دارد و مرتبط با برنامه ریزی، نوع اجرای شما و طراحی قالب وب سایت است.

احتمال بازگشت کاربران به یک وب سایت با کاربری آسان بسیار زیاد است و می تواند به افزایش بازدیدکنندگان سایت شما کمک کند و رتبه مناسبی را برای شما در موتورهای جستجو بوجود آورد.

 

تصاویر:

موتورهای جستجو، اهمیت بسیاری برای تصاویر قائل هستند. تصویر به وب سایت شما روح می بخشد و باعث افزایش جذابیت وب سایت شما می شود. تصاویر باید برای استفاده در فضای وب سازگار شوند و لازمه نتیجه گرفتن از تصاویر رعایت قوانین و اصولی خاص است.

لیبل گذاری بر روی تصاویر منجر به شناسایی آسان و سریع آنها می شود. توجه به این نکات احتمال نمایش تصاویر شما را افزایش می دهد و وب سایتتان در رده های بالای رتبه بندی قرار می گیرد.

 

مجموعه عوامل بسیاری در ارتقا یا تنزل وب سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر دارند. توجه به این عوامل باعث بهبود رتبه وب سایت و زیبایی آن می شود.

گروه طراحی و توسعه آرام تک به شما کمک میکند تا حرفه ای و تخصصی کسب و کار و برند خود را معرفی کنید

۰۲۱۷۶۲۳۴۹۸۲
۰۲۱۷۶۲۳۵۰۷۶

تماس

با ما در تماس باشید