با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان، نیاز به تجهیزات روشنایی لوکس با کیفیت و قابل رقابت با طرح های جهانی بیش از پیش احساس می شد. از این رو این شرکت با توجه به تجارب به دست آمده در این زمینه، از سال ۱۳۹۲ پروسه طراحی و ساخت را با هدف رقابت با محصولات مشابه خارجی آغاز کرد و پس از بررسی ها و تلاش های مستمر در سال ۱۳۹۴ اولین محصول خود را با عنوان کلید پریز فیوره همراه با مکانیزم های لگراند فرانسه ، به بازار ارائه نمود . از آن سال، این مجموعه شروع به ارائه محصولات جدید از قبیل قاب کلید پریز دو خانه و سه خانه طرح فیوره، کلید و پریز طرح ویتا و مجموعه قاب هالوژن های رزا و فیوره و همچنین تولید مکانیزم های اهرمی نمود تا بتواند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد.

تاریخ اجرای پروژه : بهمن ۹۷

آدرس وب : www.antico-group.com

 

امروزه کلید پریز لوکس تنها یک وسیله برای خاموش و روشن کردن وسایل روشنایی نیست بلکه قسمتی از معماری منزل و طراحی داخلی منزل می باشد.
کلید پریز لوکس ویتا ترکیبی از مدل های ساده و کلاسیک می باشد که دارای ۴ گوشه انحنایی محدبی شکل است که مناسب برای فضای کلاسیک و خاص می باشد.
این قاب کلید پریز کلاسیک ، فلزی بوده و دارای طیف وسیعی از پتینه های سفید، ایتالیایی، سرمه ایو، یشمی و…. جهت هماهنگی با طراحی فضای داخلی شما می باشد. مدل دیگری از پتینه کاری این محصول که سبب منحصر به فرد شدن آن شده است، پتینه های exclusive بوده که با ظرافت و دقت بالایی بر روی آن اعمال شده است.
مکانیزم های این کلید پریز فلزی، لگراند فرانسه بوده و چنانچه به دنبال جلوه سلطنتی بیشتر در طراحی منزل خود هستید، می توانید به جای مدل های تک پل و دوپل رایج، از کلید پریز اهرمی این محصول استفاده کنید.این قاب کلید پریز کلاسیک ، فلزی بوده و دارای طیف وسیعی از پتینه های سفید، ایتالیایی، سرمه ایو، یشمی و…. جهت هماهنگی با طراحی فضای داخلی شما می باشد. مدل دیگری از پتینه کاری این محصول که سبب منحصر به فرد شدن آن شده است، پتینه های exclusive بوده که با ظرافت و دقت بالایی بر روی آن اعمال شده است.

تامین نور مناسب و کافی یکی از مهترین جزییات در طراحی داخلی می باشد. ولی توجه به زیبایی و ظرافت وسایل تامین کننده روشنایی سقفی به خصوص قاب هالوژن ها کمتر مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است.
قاب هالوژن لوکس مدل فیوره، تا حد زیادی توانسته است این مشکل طراحان را برطرف نماید. این قاب هالوژن فلزی دارای طرح های اسلیمی برجسته ای است که به صورت پیوسته بر روی محیط خارجی آن قرار گرفته شده اند. به طوریکه نه تنها مشکل روشنایی سقفی را برطرف می نماید، بلکه سبب زیبایی دو چندان سقف ها می گردد.
این قاب هالوژن کلاسیک، دارای انواع پتینه های دست ساز از رنگ های سفید، ایتالیایی، مشکی، سرمه ای و یشمی بوده و حتی می توان پتینه های اختصاصی شما را نیز به آن اعمال نمود.
این مدل دارای کلید پریز نیز می باشد که می توان هماهنگی خاصی بین سقف و کلید پریز های فضای خود ایجاد نمود.

تماس

با ما در تماس باشید