چه زمانی باید به فکر طراحی مجدد وب سایت باشیم

چه زمانی باید به فکر طراحی مجدد وب سایت باشیم (قسمت اول)

  1. صفحه نخست
  2. وبلاگ
  3. چه زمانی باید به فکر طراحی مجدد وب سایت باشیم (قسمت اول)

بعضا تصور می شود که در یک بازه زمانی مشخص باید یک وب سایت را مجددا طراحی کرد، این امر به هیچ عنوان صحیح نیست و هیچ زمانبندی مشخصی برای طراحی مجدد و برنامه نویسی دوباره وب سایت وجود ندارد و تنها باید با توجه به نیازهای یک کسب و کار برای تغییر وب سایت تصمیم گرفت.

به طور کلی اگر یک وب سایت بروز نباشد و کارکرد مناسبی بنابه نیاز شما و مخاطبین تان نداشته باشد آرام آرام بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد و با شکست مواجه خواهد شده.

در این یادداشت به بررسی دلایل نیازمندی شما به طراحی وب سایت جدید می پردازیم.

 

سازگاری وب سایت با گوشی‌های همراه

در سالیان اخیر ۷۰ درصد از جستجوهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد، این نکته اهمیت ریسپانسیو بودن یک وب سایت را دوچندان می کند، اگر وب سایت شما برای کاربران تلفن همراه مناسب نیست، باید وب سایت خود را مجددا طراحی کنید تا با تمامی دستگاه ها (با اندازه صفحات مختلف) سازگار باشد.

 

بهینه سازی

همواره قرار گرفتن در رتبه های بالایی موتورهای جستجو یکی از اهداف صاحبین یک وب سایت است. باید به این نکته توجه کنید که اگر مدتی از عمر وب سایت شما می گذرد و رتبه قابل قبولی کسب نکرده اید، لازم است وب سایت خود را مجددا طراحی کنید و در آن تغییراتی متناسب با سئو بوجود آورید.

 

سرعت بارگذاری

زمانی که طراحی و کدنویسی یک وب سایت قدیمی باشد امکان کند شدن آن وجود دارد، علاوه بر این زمانی که تعداد تصاویر استفاده شده در طول مدت زمان فعالیت وب سایت افزایش یابد احتمال کند شدن آن وب سایت وجود دارد. به همین علت اگر چند سال از طراحی وب سایت شما می گذرد و سرعت بارگذاری وب سایت شما افت کرده است، باید به فکر ایجاد تغییرات باشید.

 

تماس

با ما در تماس باشید