طراحی مجدد وب سایت

چه زمانی باید به فکر طراحی مجدد وب سایت باشیم (قسمت دوم)

  1. صفحه نخست
  2. وبلاگ
  3. چه زمانی باید به فکر طراحی مجدد وب سایت باشیم (قسمت دوم)

در مقاله قبلی به بررسی دلایل نیاز به طراحی مجدد یک وب سایت از جمله “ریسپانسیو بودن” ، ” سئو” و “سرعت بارگذاری” پرداختیم. البته باید به این نکته توجه داشت که عوامل متعددی می توانند زمینه ساز تغییر و بروزرسانی یک وب سایت باشند و همانطور که در قسمت اول عنوان شد بازه زمانی مشخصی برای طراحی مجدد یک وب سایت وجود ندارد و این تصمیم تنها باید با درنظر گرفتن نیازهای مخاطبین و کسب و کار انجام بگیرد.

در این مقاله به بررسی سایر دلایل نیازمندی یک وب سایت به طراحی مجدد می پردازیم.

 

سیستم مدیریت محتوا (CMS)

طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که بروزرسانی آن به سادگی قابل انجام باشد. CMS هایی که دارای کاربری ساده ای نیستند و انجام تغییرات کوچک و بروزرسانی در وب سایت توسط ادمین ها ممکن نیست و یا بسیار سخت است، نیاز شما به برنامه نویسی مجدد وب سایت را نشان می دهند.

 

مخاطبین

توجه به نیاز مخاطبان از جمله مهمترین عوامل موفقیت یک وب سایت است. ایجاد ارتباط با مخاطب و انتقال پیام، پاســخگویی به نیازهای کاربران و جلب رضایت آنها از مهمترین عوامل موفقیت یک وب سایت است. اگر وب سایت شما توانایی پاسخگویی به نیاز مخاطبین را ندارد، شما نیازمند طراحی مجدد وب سایت هستید.

 

کارایی و خصوصیات فنی

سرعت رشد فناوری در دهه اخیر به شدت سریع شده است، در زمینه کدنویسی نیز همین اتفاق روی داده است به همین دلیل اگر چند سال از ایجاد وب سایت شما گذشته است، نیازمند طراحی مجدد هستید.

 

نتیجه‌گیری

 

آرسام تک، در این مقاله، به بررسی دلایل طراحی مجدد یک وب سایت و بروزرسانی آن پرداخته است، نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که  اگر می خواهید یک وب سایت کارآمد داشته باشید، باید از متخصصان و حرفه ای ها کمک بگیرید، زیرا موفقیت در این راه با توجه به رقابت تنگاتنگ میان رقبا، تنها با بهترین ابزار ممکن است.

تماس

با ما در تماس باشید